וויברטור בטכנולוגיית אוויר כ-11.5 ס"מ - סקיופון צעצועים למבוגרים

ברוכים הבאים לאתר ר סקיופון צעצועים למבוגריםאצלנו באתר ניתן למצוא מעל ל-2000 מוצרים שונים הפרוסים על פני קטגוריות בעמודי הקטגוריות של אביזרי המין השונים, אתר סקיופון צעצועים למבוגרים הינו חנות מקוונות ובעלת מספר סניפים העומדים בראשה ומובילה את ישראל למוצרים מעולים הן בארץ והן למוצרים מהעולם תוך כדי מתן עדיפות למוצרים שלרוב לא תמצאו בחנויות הרגילות בישראל אלא תמצאו אצלנו ליחין רחב ומנעד של מוצרים מכל הסגנונות ומכל חומרי הגלם יחד עם מוצרים ייחודיים ובלעדיים.

ייבוא של וויברטור בטכנולוגיית אוויר

אנו דואגים לייבא לישראל מוצרים שקבלו את כל אישורי הרגולציה המאששים את איכויות התקינה המקובלות באירופה וארצות הברית. המוצרים אותם תמצאו אצלנו הינם מוצרים חדשניים ומודרניים מהיצרנים הגדולים בעולם אביזרי המין.

חנות סקיופון צעצועים למבוגרים שמה לה למטרה בראש ובראשונה לייבא לארץ ליין רחב וייחודי של מגוון אביזרי מין ייחודיים ומיוחדים של אביזרי מין הכוללים מוצרים ממגוון הקשת הן למתחילים והן למתקדמים כגון ויברטורים רגילים, ויברטורים עם מאלצי אורגזמה, דילדואים על שלל הגוונים, מוצרי BDSM המגוון והאיכותי ביותר בישראל, ועוד תחומים רחבים של מוצרים מכל הסוגים ומכל החומרים הקיימים בעולם כגון Pvc, Tpe, Silicone, leather,Metal.

אז אם אתם מחפשים מוצר ממותג אז חשוב שתדעו כי אצלנו ישנם מוצרים ייחודיים ומותגים בינלאומיים אז אם אתם לא בקטע של מוצרים באיכות נמוכה אנו הכתובת בשבילכם והגעתם לאתר הנכון.

חיפשתם וויברטור בטכנולוגיית אוויר ובסקיופון צעצועים למבוגרים תקבלו את המוצרים הטובים ביותר

אנו בסקיופון צעצועים למבוגרים נמצאים בקשרים הדוקים עם החברות הגדולות בעולם ומשם אנו מייבאים מוצרים בייבוא ישיר וחלקם של המוצרים באופן בלעדי עם מעל ל 153 יצרנים מכל רחבי העולם וזאת לבטא ככל הניתן את פערי העלויות מידי הספקים השונים ובכך אנו נחסוך עבורכם את פערי התיווך הקיימים בחנויות הסקס הישראליות.

מידע נוסף וויברטור בטכנולוגיית אוויר

מותג:Womanizer
אביזר: וויברטור בטכנולוגיית אוויר
מצבים לבחירה:6 עוצמות יניקה
אורך כולל:כ-11.5 ס"מ
רוחב מירב:כ-4.5 ס"מ
עשוי מ:סיליקון, ABS
עמידות למים:עמיד להשפרצה
זמן טעינה ראשוני:3 שעות
זמן טעינה:כשעה
זמן שימוש:כ- 30 דקות
חומרי סיכה מומלצים:חומרי סיכה בסיס מים בלבד
וויברטור בטכנולוגיית אוויר סקיופון צעצועים למבוגרים

וויברטור בטכנולוגיית אוויר זמין לרכישה מיידית!

אפשרויות התשלום אצלנו מגוונות ניתן לשלם בכל האפשרויות המקובלות כגון Paypal,כרטיסי אשראי,העברה בנקאית, ביט. אבטחה ופרטיות: סקיופון צעצועים למבוגרים מאובטח בטכנולוגיות המובילות בתחום אבטחת המידע והטובות ביותר בעולם וזאת בכדי לספק שקט נפשי והגנה מיטבית בחווית הקניה שלכם אצלנו באתר.

המוצרים אתר סקיופון צעצועים למבוגרים

מפרט נרחב על וויברטור בטכנולוגיית אוויר

באתר תמצאו מגוון מוצרים עם מפרט שיעשה לכם סדר והבנה כיצד להשתמש במוצר או המוצרים על הצד הטוב ביותר, בכדי להגיע לעינוג עוצמתי. אנו בודקים כל מוצר ומוצר על מנת לספק לכם את המוצר האולטימטיבי מקווים שתהנו ותרכשו באתר על בסיס קבוע.